sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Fragmente din mine

Ma vad curgand alin printre ei fara macar a opune rezistenta, ma supun implacabilitatii si port mereu cu mine o carte si un pix spre a-mi sinucide clipele ce au trecut. Sunt doar un nimeni printre miile de nimeni ce ma inconjoara, sunt doar un eu, un simplu eu.
Uneori stau la margine de Styx si arunc cu pietre in apele lui involburate, alteori ma scald in el gustand apele eternitatii, ma scald in nemurire si refuz a-l traversa.
Privesc ingerii cum spinteca furiosi cu sabiile lor destine.
Nu mai sunt nici ce am fost, nu sunt nici ceea ce voi fi, sunt doar un mic rezumat a ceea ce va ramane.
Mi-am scos ochii de zeci de ori, mi-am spart timpanele de sute de ori si mi-am taiat limba de mii de ori si toate acestea in cautarea fericirii. Durerea din care m-a salvat a fost mare, dar cea pe care mi-a pricinuit-o efemeritatea ei a fost coplesitoare caci atunci am capatat zeci de ochi, sute de timpane si mii de limbi in plus peste cele pe care le-am suprimat.
Si ma scald in Styx spre a spala sangele lor uscat de pe pielea mea...
Rad...rad isteric si fara motiv, rad de propriu-mi vid, iar uneori imi este atat de frica incat zac in agonie, dar victoria-mi curge-n vene caci pentru ea traiesc.
Mi-e frica de intuneric....

Niciun comentariu: