miercuri, 5 august 2009

Doar nimic

- Iti bate inima tare !
- Nu... chiar nu-mi bate.
Comemoram o discutie aparent nimicitor de banala in momentul cand am fost intrerupta cu ineptie de catre o persoana necunoscuta.
- Nu te supara... aaa.. stii cumva cum pot ajunge...
Insa ignoranta mea gratioasa nu i-a pricinuitdecat un semn al intrebarii pe fata pierduta.Mi-a provocat o oarecare mila situatia asa ca i-am luat palma in mana mea si i-am desenat usor cu pixul drumul pe care probabil intentiona sa l parcurga. Mi-a zambit oarecum fortat, nelamurit de tacerea si lipsa mea de expresivitate si zicandu-mi soptit un "multumesc". Nu i-am raspuns nici de data aceasta asa ca s-a simtit nevoit sa plece. Defapt sigur daca nu faceam asta reuseam sa fiu prezenta in metroul care pleca din statie in momentul cand eu coboram alene scarile spre peron.
- De ce m-ai adus aici?
- Ca sa vezi..
- Ce sa vad? Agitatie? Masini?
- Ca sa vezi cat de absurd si lipsit de sens este banalul. Friabilitatea noastra este unitatea de masura a timpului...

Niciun comentariu: