miercuri, 17 martie 2010

Scrisoare pentru un el




Se apleca asupra foii albe de hartie:

" Dragul meu ,
Mi-am zis in gand sa te duci dracu' si dracu' te-ai dus, caci de atunci nu te-am mai vazut.
M-am hotarat sa-ti scriu in timp ce stateam pe marginea peronului cu valiza in mana, gandindu-ma la tine, au ramas atatea lucruri nespuse... Asta probabil din cauza ca tu n-ai cunoscut si n-ai inteles nici macar o parte din mine sau din iubirea dementa si absurda pe care ti-am purtat-o in secret.
Sincera sa fiu, iti scriu aceasta scrisoare nu pentru a-ti spune ceea ce tu n-ai stiut niciodata, ci pentru a-ti spune ca nu mai este nevoie sa stii,caci te-am uitat.
In sfarsit te-am lasat acolo unde iti este locul, in trecut, acolo unde mi-a fost mie mereu locul.
Iti mai amintesti primul nostru sarut? Ai mai vrea, oare, sa te sarut pentru ultima oara de ramas bun? Sau tu ai facut asta cu mult timp in urma?
Acum ai mai vrea sa te trezesc dimineata, imediat dupa rasarireasoarelui de primavara? Nici eu nu ma mai trezesc atat de devreme...
Ai gandi ca sunt nebuna daca ti-as spune ca te-am iubit din prima clipa in care te-am vazut? "
Isi pierdu calmul si cu o furie iesita din comun arunca scrisoarea mototolita la gunoi.
- Nu, nu voi face asta!
Se ridica indreptandu-se spre usa...
- Ce rost mai are sa-i spun eu acum? Poate ca va afla singur intr-o zi...

Niciun comentariu: