miercuri, 23 septembrie 2009

Autoportret


De-a pururi visatoare si vesnic indragostita de micile minciuni ce imi provoaca fericire.
Un fel de piromana intro varianta mai avansata caci imi gasesc o pasiune inflacarata pentru tot ceea ce ma inconjoara si ma sufoca pana imi transforma fiinta in pura nefiinta.
Pictez cuvinte pentru a ma exprima , critica inversunata a absurdului normal, perfectionista convinsa de inexistenta perfectului, pacienta fidela a unui spital pentru anestezie, dependenta si independenta , atat de multa imperfectiune gratioasa cuprinde materia substantei mele brute incat sunt propria-mi antiteza.

3 comentarii:

Darth Angelwing spunea...

intotdedauna fiinta umana a fost fascinata de cautarea perfectului de atingerea absolutului dar noi astia care ne balacim in mocirla vietzii de zi cu zi incepem sa acceptam faptul ca perfectul este undeva departe si asa ca incepem sa ne cladim micul nostru paradis in care lucrurile simple mici si la prima vedere inutile ne fac viata mai frumoasa. pesimismul este pe primul plan asta doar ca sa ne aminteasca ca totusi nu traim intr un vis . apropo tu incepi facultatea acum?
P.S. hmmm anestezice ? ;;)

Darth Angelwing spunea...

este un fel de introspectie :D uitasem sa ti mentionez
in rest ce mai faci?

Darth Angelwing spunea...

da exact shopping :D si pana la urma ti ai gasit perechea de pantofiori? si da acum poti sa te uiti si dupa haine sa ti dai seama de o persoana asta este la majoritatea dar ce te faci cu cei la care chiar nu poti sa ii citesti dupa haine ? uite de ex la mine cam greu daca m ai vedea cum sunt imbracat:P