duminică, 12 iulie 2009

Ar fi trebuit


Aseara in visul meu a aparut el...a trecut atata vreme de cand nu l-am mai privit in ochi, atata vreme de cand nu mi-a mai zambit, de cand nu i-am mai simtit buzele fierbinti si bratele cuprinzandu-mi trupul, am intampinat realitatea cu o privire confuza pe care a inlaturat-o gustul amar al cafelei fara zahar. Si am plecat de acasa cu speranta ca-l voi reintalni, dar ziua de azi a trecut la fel ca restul zilelor de pana acum in care el niciodata nu s-a intors.
M-ai legat la ochi si m-ai impins in prapastie mintindu-ma ca ma astepti jos, in luciditatea ta stiai ca ma va zdrobi pamantul. Ar fi trebuit sa te scuip si sa te urasc , dar te-am sarutat usor pe frunte de ramas bun, ar fi trebuit sa te zdrobesc caci ti-am cules cioburile cu mainile goale si am incercat sa le lipesc la loc.
Si ar fi trebuit sa te pierd,dragul meu, printre milioanele de chipuri ce ma inconjoara, ar fi trebuit sa te sugrum si sa te ingrop, dar n-am avut putere si nici sicriu.

Niciun comentariu: